Stimate Client,
ProCredit Bank Moldova are plăcerea de a vă prezenta cardul bancar de tip Visa Contactless.
Prin intermediul acestui card, veți avea acces la banii ce vă aparțin în regim non-stop. Dvs. veți putea să efectuați operațiuni la orice bancomat și POS terminal, să efectuați achitări la comercianți și în Internet, unde este prezentă sigla Visa. Având funcționalitatea Contactless, cardul vă permite să achitați cumpărăturile la comercianți atât cu contact, cât și fără contact chip (la POS terminale care dețin simbolul payWave Visa).
Pentru utilizarea cardului în siguranță, Vă rugăm să aveți în vedere următoarele aspecte:
SEMNĂTURA: când intrați în posesia cardului, trebuie să semnați pe verso-ul acestuia, în spațiul alb destinat acestei operațiuni, fără a depăși liniile de marcaj.
PAN: numărul cardului format din 16 cifre embosat pe partea frontală a cardului.
CVV2: număr de identificare format din 3 cifre înscris pe partea verso a cardului, lângă banda pentru semnătură. Veți introduce acest cod în timpul efectuării cumpărăturilor on-line.
Cod PIN: combinație secretă din 4 cifre primită inițial prin SMS, ce reprezintă codul personal de identificare al cardului Dvs. La crearea unui nou cod PIN, vă recomandăm să nu utilizați combinații de cifre ușor de dezvăluit, precum – ultimele cifre ale numărului Dvs. de telefon sau data nașterii.
Obținerea codului PIN
Utilizarea acestui card necesită un cod PIN. Pentru a obține codul PIN, de pe numărul de telefon înregistrat în sistemul informațional al Băncii, expediați un SMS, care conține ultimele patru cifre ale cardului Dvs., la numărul 8010. Veți primi un SMS cu codul PIN al cardului. Din motive de securitate, vă recomandăm să memorați codul PIN și apoi să ștergeți acest SMS. Ulterior aveți posibilitatea să resetați codul PIN la bancomatul ProCredit Bank Moldova, unde selectați opțiunea „Schimbare PIN” (acest serviciu este gratuit). Când vi se solicită, introduceți codul PIN implicit din patru cifre din SMS-ul pe care l-ați primit și l-ați memorat, ulterior vi se va solicita să formați un cod PIN nou, care va fi utilizat pe viitor.
ATENȚIE!
Codurile respective trebuie să fie ținute în secret și inaccesibile spre vizualizare de către alte persoane. NU salvați codul PIN în orice tip de dispozitiv electronic, nu-l păstrați împreună cu cardul Dvs și nu-l scrieți pe card. Țineți minte, indiferent de situație, niciodată, nimănui (chiar și angajaților Băncii), nu oferiți datele cardului, cum ar fi PAN, PIN sau CVV2. Citiți atent textul mesajelor pe care le primiți din partea Băncii și nu oferiți persoanelor terțe coduri de confirmare primite prin SMS pentru tranzacțiile efectuate. Fiți prudenți când introduceți datele cardului/ coduri de confirmare în timpul efectuării tranzacțiilor on-line și verificați veridicitatea site-urilor accesate.
Evitați să utilizați cardul pentru a face achitări: pe site-urile care vă cer să introduceți datele cardului prin telefon sau e-mail, pe rețelele sociale, site-urile de pariuri etc.
Pierdere/Furt: în cazul în care cardul Dvs a fost furat/pierdut, sau datele secrete ale cardului au fost dezvăluite, contactați în mod urgent Contact Centru la numărul 080 000 010 pentru apeluri naționale, +373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale. De asemenea, aveți posibilitatea să blocați cardul Dvs. de sinestătător accesând serviciul de deservire la distanţă ProBanking sau aplicația Mobile Banking (doar pentru persoanele fizice).
Pentru achitări online: când accesați un site web sigur, linia de adresă a site-ului se schimbă din „http” în „https”. Acest lucru confirmă faptul că site-ul web are un certificat de securitate (SSL). Vă rugăm să verificați linia de adresă pentru a verifica dacă compania este legitimă și că orice informație introdusă este criptată. De asemenea, asigurați-vă că programul antivirus al dispozitivului Dvs. este actualizat.
Cu respect,
echipa ProCredit Bank