ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

 

 

Măsuri ProCredit Bank privind Covid-19

 

Stimate Client

 

În contextul actual, pentru a ne putea desfășura activitatea în condiții de siguranță, este important să ne asigurăm că respectăm cu responsabilitate directivele Comisiei pentru Situații Excepționale și că fiecare dintre noi ia măsuri de prevenție pentru reducerea riscului de răspândire a noului virus COVID-19.

 

Pentru ProCredit Bank, sănătatea și siguranța clienților și angajaților reprezintă o prioritate. Din acest motiv recomandăm evitarea expunerii la riscuri inutile și respectarea normelor de protecție impuse de autorități.

 

În aceasta perioadă, Vă recomandăm să folosiți cu încredere mediile digitale oferite de ProCredit Bank și Vă asigurăm că atât platforma de ProBanking, cât și Mobile Banking funcționează în condiții optime pentru efectuarea operațiunilor bancare de acasă, rapid și sigur.

 

Dacă este totuși necesar să Vă prezentați într-una din sucursalele ProCredit Bank, Vă rugăm să Vă programați în prealabil prin Contact Centru la numărul de telefon 0800 000 10. Totodată Vă îndemnăm să țineți cont de următoarele:

 

  • În sucursală se deservește câte o persoană la fiecare angajat;
  • Păstrați distanța de cel puțin 1 metru de la alte persoane;
  • Utilizați dispensarele cu dezinfectant prezente în unitate.

 

Sucursalele ProCredit Bank activează cu program de lucru redus, în intervalul de timp 9:00 – 13:00, fără pauză, de luni până vineri.

 

În afara orelor de lucru cu publicul, Zonele 24/7 sunt disponibile non-stop pentru operațiunile urgente pe care nu le puteți desfășura prin canalele digitale.

Bancomatele ProCredit Bank funcționează normal și sunt alimentate periodic. Pentru siguranța dumneavostră însă, recomandăm folosirea cardului pentru plăți la POS și canalele digitale pentru achitarea facturilor.

 

Împreună suntem în siguranță

 

Pentru că ne dorim să fim alături de clienții noștri, facem eforturi în a-i susține pentru a trece cu bine de această perioadă.

Susținem, ca și până acum, clienții noștri persoane fizice și persoane juridice, care sunt direct sau indirect afectați de pandemie. În special, în această perioadă, venim în înâmpinarea clienților noștri cu soluții personalizate pentru a-i susține sau pentru a asigura continuitatea activității acestora.

 

Măsuri simple de prevenție

                                                                                 

            Evitați spațiile aglomerate                                                  Utilizați cardul pentru plățile zilnice
             

                                                                                                   

      Respectați măsurile Comisiei pentru                                      Păstrați distanța față de cel puțin un metru    

Situații Excepționale pentru sănătatea publică                                           de la alte persoane

 

 

E bine să fiți informați, dar în același timp, asigurați-vă că sursele de informare sunt oficiale.

 

Canalele oficiale de comunicare ale Autorităților

 

  • Guvernul Republicii Moldova

            https://gov.md/ro

 

  • Ministerul Afacerilor Interne

           http://mai.gov.md/ro/main-page

 

  • Inspectoratul General pentru Situații de Urgență

           https://dse.md/

 

  • Ministerul Finanțelor

          https://mf.gov.md/ro

 

  • Organizația Mondială a Sănătății

          who.int/

 

Stai acasă! Alege Direct Banking!

 

Pentru orice informații suplimentare sau asistență, Vă stăm la dispoziție, fie la numărul de telefon 0800 000 10 pentru apeluri naționale sau +373 (22) 27 07 07 pentru apeluri internaționale, fie prin e-mail la mda.pcb@procredit-group.com