ProCredit Bank, banca orientată spre dezvoltare, se angajează să mențină înalte standarde etice în ceea ce privește activitățile sale de afaceri și impactul acestora asupra mediului înconjurător precum și a mediului social al băncii.
Toți angajații și managerii ProCredit Bank, precum și clienții noștri, partenerii de afaceri și publicul larg, au responsabilitatea de a sesiza și aborda în mod clar comportamentul ilegal, fraudulos sau lipsit de etică.
Procedura privind mecanismele de soluţionare a reclamațiilor depuse de consumatori în cadrul B.C.”ProCredit Bank” S.A. poate fi vizualizată accesând link-ul.
Autoritatea de supraveghere și control în domeniul drepturilor consumatorilor de servicii financiare este Comisia Națională a Pieței Financiare (CNPF). Consumatorul are dreptul de a depune o petiție către CNPF, atunci când nu este satisfăcut de răspunsul/decizia Băncii. Telefon: 022 85 95 95 (Luni - Vineri 08:30 - 17:30). Pentru mai multe detalii, accesați link-ul.
* Puteți semnaliza cazuri de fraudă, precum și alte încălcări în activitatea băncii, printr-un mesaj. Mesajele sunt anonime și sunt analizate în conformitate cu respectarea cerințelor de confidențialitate.