ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

Adresa juridică: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 65, oficiul 901, MD-2001, Chişinău, Republica Moldova

 

 

Serviciul de livrare a cardului bancar VISA

 

ÎŢI LIVRĂM GRATUIT CARDUL LA DOMICILIU SAU OFICIU.

COMANDA LIVRĂRII CARDURILOR SE FACE SIMPLU ŞI RAPID, PENTRU CĂ ŞTIM CĂ TIMPUL TĂU ESTE PREŢIOS.

 

 

Cum pot comanda serviciul de livrare a cardului:

 

  • la emiterea cardului nou în cadrul sucursalei Băncii.  
  • la reemiterea cardului în cadrul sucursalei Băncii sau prin Contact Centru la numărul de telefon 0800 000 10

 

 

Plasarea comenzii prin sucursala Băncii 

La depunerea cererii pentru emiterea sau reemiterea cardului bancar poţi solicita ca acesta să fie livrat la adresa comodă ție. În cerere vei indica adresa de livrare şi numărul de telefon la care vei fi contactat de curier.

 

Plasarea comenzii prin Contact Centru

În cazul reemiterii cardului la distanţă trebuie să apelezi la Contact Centru pentru a confirma adresa de livrare a cardului, numărul de telefon şi alte date necesare. 

 

 

 

 

PROCESUL DE LIVRARE

 

I. Curierul va lua legătura cu tine, prin telefonul mobil și va stabili data și ora livrării cardului la adresa indicată de tine în cerere.

 

II. Plicul sigilat cu cardul va fi înmânat la prezentarea unui act de identitate în original. 

 

III. Vei semna un document prin care vei confirma recepționarea plicului cu card şi integritatea plicului.

 

IV. Pentru siguranţa, cardul este transmis inactiv şi fără PIN-cod. Cardul poate fi activat prin serviciul PIN by SMS sau prin intermediul bancomatelor Băncii.

 

 

 

ÎNTREBĂRI FRECVENTE 

 

Ce se întâmplă dacă plicul cu card este deteriorat?

În cazul în care plicul este deteriorat sau există suspiciuni că plicul a fost deschis, trebuie să restitui plicul curierului şi să contactezi imediat Contact Centru la numărul 0800 000 10. În acest caz, va fi deschis un card nou fără careva comisioane adiţionale, iar cardul deschis anterior va fi închis. 

 

Cât costă livrarea?

Serviciul de livrare a cardului este gratuit! 

 

În ce localități poate fi livrat cardul?

Livrarea se face pe tot teritoriul Republicii Moldova, cu excepţia localităţilor din stânga Nistrului şi municipiului Bender.

 

Ce se întâmplă dacă trebuie să schimb adresa livrării cardului?

În cazul dat trebuie să transmiţi o cerere în scris, prin ProBanking sau fizic în sucursală Băncii, în care veţi indica noua adresa livrării.