0800 000 10 Contact Centru
+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale
Adresa juridică: bd. Ştefan cel Mare şi Sfânt, nr. 65, oficiul 901, MD-2001, Chişinău, Republica Moldova
Unde pot primi cardul de încărcare ProCredit Bank?
După depunerea solicitării și aprobării de către Bancă, cardul va fi ridicat în una dintre sucursalele Băncii.
Câte carduri de încărcare vor avea clienții participanții la proiect și cum vor putea fi utilizate?
► Primii 100 de clienți vor avea 2 carduri de încărcare: de la Bancă și de la EV Point. Ceilalți clienți vor avea un card de la EV Point.
► Pentru a utiliza suma de pe cardul de încărcare ProCredit Bank, va fi necesară aplicarea fizică a cardului la stațiile Băncii.
► Pentru a beneficia de reducerea de 15%, încărcarea mașinii se va efectua prin aplicarea fizică a cardului EV Point la stațiile din rețea sau prin utilizarea aplicației mobile EV Point.
Unde pot găsi mai multe informații despre utilizarea stațiilor de alimentare din rețeaua EV Point?
Accesează acest link.
Ce se întâmplă în cazul pierderii sau deteriorării cardului promoțional de încărcare ProCredit Bank?
În cazul pierderii sau deteriorării cardului de încărcare ProCredit Bank, contactează Banca la numărul: 0800 000 10
Ce se întâmplă în cazul pierderii sau deteriorării cardului de încărcare EV Point?
În cazul pierderii sau deteriorării cardului de încărcare EV Point, contactează oficiul EV Point la numărul: +373 60 60 99 00
Unde pot apela în cazul apariției dificultăților tehnice la încărcare?
În cazul dat, contactează oficiul EV Point la numărul: +373 60 60 99 00
Unde pot apela pentru a afla soldul disponibil pe cardul promoțional de încărcare ProCredit Bank?
În cazul dat, contactează oficiul EV Point la numărul: +373 60 60 99 00