Implementarea măsurilor de economisire a energiei electrice în cadrul ProCredit Bank Moldova

Stimați clienți,

 

În conformitate cu Dispoziția nr. 1 din 27 decembrie 2024, emisă de Comisia pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova, începând cu data de 1 ianuarie 2025, ProCredit Bank Moldova implementează o serie de măsuri pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică a entităților Băncii.

 

Aceste măsuri includ:

 

1. Deconectarea panourilor publicitare iluminate din interiorul și exteriorul locațiilor băncii.

 

2. Recomandarea de a evita folosirea ascensoarelor în intervalele 07:00-11:00 și 18:00-23:00 pentru a preveni eventualele blocări.

 

IMPORTANT: Măsurile întreprinse nu vor afecta efectuarea tranzacțiilor de către clienții Băncii, inclusiv:

 

  • utilizarea bancomatelor ProCredit Bank Moldova,

 

  • operațiunile la ghișeele ProCredit Bank Moldova,

 

  • tranzacțiile prin aplicația mobilă ProCredit Bank Moldova,

 

  • utilizarea platformei online ProBanking,

 

  • efectuarea cumpărăturilor offline și online cu cardurile ProCredit Bank Moldova.

 

 

Vă mulțumim pentru înțelegere și sprijin în adoptarea acestor măsuri necesare pentru gestionarea eficientă a resurselor energetice.

 

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să ne contactați la numerele:

 

0800 000 10 (apel din Republica Moldova)

 

+373 22 27 07 07 (pentru apeluri internaționale).

 

 

Cu respect,

Echipa ProCredit Bank Moldova