Ghid de securitate pentru blocarea și deblocarea cardurilor online

Stimați clienți, vă informăm că blocarea și deblocarea cardului se poate efectua rapid prin Mobile Banking sau Internet Banking, urmând pașii simpli de mai jos:

 

Mobile Banking – disponibil 24/7

 

Blocare Card

 

În aplicația Mobile Banking, accesați secțiunea Carduri > selectați cardul pe care doriți să îl blocați > apăsați butonul Blochează Card. Cardul va fi blocat instantaneu.

 

Deblocare Card

 

În aplicația Mobile Banking, accesați secțiunea Carduri > selectați cardul pe care doriți să îl deblocați > apăsați butonul Deblochează Card. Deblocarea cardului se va efectua după autorizarea operațiunii prin introducerea codului unic primit prin SMS.

 

Internet Banking – disponibil 24/7

 

Blocare Card

 

În sistemul ProBanking, accesați Meniu > Conturi > Detalii Conturi > Detalii Card > Apăsați pe lacătul roșu de lângă cardul dorit și alegeți tipul de blocare: Temporar sau Permanent > Apăsați butonul Blocare Card. Cardul va fi blocat instantaneu.

 

Deblocare Card

 

În sistemul ProBanking, accesați Meniu >  Conturi > Detalii Conturi > Detalii Card > Apăsați pe lacătul alb de lângă cardul dorit > Introduceți parola și codul unic primit prin SMS > Apăsați pe butonul Deblochează Card pentru a încheia procesul.

 

Important! Cardul nu poate fi deblocat de sine stătător în urmatoarele cazuri:

 

  • Dacă ați introdus de 3 ori greșit PIN-ul la bancomat, cardul poate fi blocat automat din motive de securitate și poate fi deblocat doar de specialistul Contact Centru.

 

  • Dacă cu cardul Dumneavoastră au fost efectuate tranzacții suspecte, acesta poate fi blocat automat din motive de securitate și poate fi deblocat doar de specialistul Contact Centru.

 

  • Dacă cardul a fost blocat la solicitarea clientului, cardul poate fi deblocat doar de specialistul Contact Centru.

 

 

ProCredit Bank are ca prioritate maximă siguranța clienților săi, atât online cât și offline. În contextul creșterii atacurilor de tip phishing care vizează clienții băncilor, vă reamintim câteva măsuri esențiale de precauție:

 

Pentru a accesa serviciul ProBanking online, accesați manual site-ul băncii: www.procreditbank.md, apoi apăsați butonul ProBanking sau introduceți eba.procreditbank.md în browserul dvs.

 

 

Pentru a facilita accesul, puteți salva această pagină în secțiunea „Favorite” a browser-ului.

 

Evitați mesajele din surse suspecte care vă îndeamnă să accesați eba.procreditbank.md sau procreditbank.md. Acestea pot include oferte neobișnuite, premii sau solicitări urgente de actualizare a datelor personale.

 

Pentru a vă proteja, accesați link-ul către pagina oficială procreditbank.md doar din email-urile sau SMS-urile trimise direct de ProCredit Bank Moldova.

Aplicația mobilă ProCredit Bank Moldova poate fi descărcată gratuit doar de pe platformele Google Play (pentru Android) sau App Store (pentru iOS).

 

 

Suntem permanent preocupați de securitatea datelor clienților noștri. În cazul în care aveți suspiciuni cu privire la o tentativă de phishing sau orice altă activitate frauduloasă, vă rugăm să contactați imediat Contact Centrul ProCredit Bank Moldova:

 

Program de lucru: Luni – Vineri, între orele 08:00 – 18:00 (în afară de sărbătorile legale)

 

Numere de telefon: 0800 000 10 sau +373 22 27 07 07 (pentru apeluri internaționale)

 

E-mail: mda.pcb@procredit-group.com