Stimați Clienți,
Siguranța serviciilor prestate este importantă pentru ProCredit Bank. În scopul securizării accesării Dvs. în aplicația mobilă a Băncii și a diminuării riscului de fraudă, începând cu data de 20 decembrie 2022 va fi implementat un factor adiţional de autentificare în aplicația mobilă pentru utilizatorii, care nu au autentificarea biometrică.
Dacă biometria nu este activată în aplicația mobilă, pe lângă login și parolă, o să accesați aplicația cu ajutorul codului unic TAN primit prin SMS, la numărul de telefon, înregistrat în sistema Băncii. Astfel, al 2 factor de autentificare prin codul TAN va adăuga un nivel adițional de protecție pentru posibile situații de descoperire de către persoane terțe a loginului și parolei, corespunzătoare aplicației mobile.
Dacă doriți să accesați aplicația mobilă rapid, ușor și securizat, fără a introduce parolă și cod unic TAN primit prin SMS, puteți activa biometria direct în aplicația Mobile Banking:
► Deschideți aplicația Mobile Banking
► Din meniul "Mai mult", din colţul drept de jos al aplicației Mobile Banking activați butonul de autentificare biometrică.
Pentru informații adăugătoare apelați 0800 000 10 pentru apeluri naționale și +373 (22) 27 07 07 pentru apeluri internaționale.
Cu respect,
Echipa ProCredit Bank