SECURITATEA ONLINE

 

La ProCredit Bank, limitarea și evitarea atacurilor cibernetice este una dintre prioritățile noastre. Investind în tehnologie de ultimă generație și implementând în mod regulat controale tehnice, ne asigurăm că protejăm și securizăm informațiile bancare online ale clienților. În plus, oferim clienților noștri informații detaliate și sfaturi despre cum să rămână în siguranță atunci când accesează și utilizează serviciile bancare online. 

 

► CUM ProCredit Bank VĂ PROTEJEAZĂ DATELE?

 

Implementăm măsuri tehnice și organizatorice adecvate pentru a asigura clientului cel mai înalt nivel de securitate în vederea protejării datelor. 

 

Pentru mai multe informații, faceți clic aici

 

 

► CUM MĂ POT PROTEJA ATUNCI CÂND ACCESEZ SERVICII BANCARE ONLINE?

 

Deși scopul nostru este să protejăm și să securizăm informațiile personale și financiare ale clienților, le oferim și informații utile pentru a se proteja împotriva fraudelor și atacurilor cibernetice. Împreună suntem capabili să minimizăm riscul de fraudă și să oferim un mediu bancar online sigur.

 

Pentru mai multe informații, faceți clic aici 

 

 

► RAPORTAȚI FRAUDA 

 

Dacă suspectați că informațiile Dvs. personale și financiare aferente serviciilor ProCredit Bank sunt compromise sau ați observat o activitate suspectă a contulului Dvs., Vă rugăm să ne contactați imediat la următoarea mail mda.pcb.antifraud@procredit-group.com sau la numărul de telefon 0800 000 10

 

Dacă aveți dubii cu privire la autenticitatea sau validitatea oricărui e-mail, mesaj sau apel telefonic care ar putea veni de la ProCredit Bank, Vă rugăm să îl raportați imediat la următorul mail mda.pcb.antifraud@procredit-group.com