Cu Pro-Banking pentru Clienţi Business Dvs. puteţi gestiona eficient mijloacele băneşti prin internet, fără a Vă prezenta la bancă.
Pro-Banking pentru Clienţi Business reprezintă un sistem electronic care permite clienţilor persoane juridice să gestioneze individual diverse operaţiuni bancare prin Internet. Pro-banking pentru Clienţi Business poate fi accesat de la orice calculator, din orice oficiu şi orice colţ al lumii. Beneficiile acestui sistem de gestionare la distanţă sunt multiple, de la eficientizarea timpului Dvs. la gestionarea simplă a operaţiunilor bancare, transferuri gratuite între conturile deschise la ProCredit Bank şi efectuarea la preţ redus a diferitor tranzacţii, accesibilitate şi uşurinţă în utilizare şi bineînţeles, securitizarea datelor şi siguranţa operaţiunilor Dvs. bancare.
Cu Pro-Banking pentru Clienţi Business aveţi posibilitatea de a:
- Gestiona plăţi naţionale:
- Tranzacţii între conturile unui client care deţine un cont la ProCredit Bank
- Plăţi pe conturile mai multor clienţi ai ProCredit Bank
- Plăţi pe conturile deschise în alte bănci ale RM
- Plăţi bugetare – plăţi pe conturile Trezoreriei de Stat
- Efectua plăţi internaţionale
- Efectua tranzacţii de schimb valutar – cumpărarea / vânzarea valutei străine
- Vizualiza şi tipări soldurile existente în cont
- Vizualiza şi tipări extrase de cont
- Încărca/descărca extrase de cont, a ordinelor de plată din sistemul de contabilitate şi expedierea lor la bancă
Pentru a Vă conecta la serviciu Pro-Banking pentru Clienţi Business este nevoie să:
- Deschideţi un cont curent la ProCredit Bank
- Încheiaţi un contract de conectare la sistemul Pro-banking
Orarul de lucru pentru Pro-Banking:
Tranzacţii |
Regim | |
Urgent |
Normal |
|
Schimb Valutar |
10:00 - 17:00 în fiecare zi lucrătoare |
|
Plăţi intrabancare |
10:00 - 18:00 în fiecare zi lucrătoare |
|
Plăţi Naţionale |
9:00 - 16:00 (În fiecare zi lucrătoare) |
9:00 - 17:30 în fiecare zi lucrătoare - data înregistrării „astăzi"; în altă perioadă de timp al zilei, inclusiv în zilele nelucrătoare - data înregistrării „următoarea zi lucrătoare". |
Plăţi Bugetare |
9:00 - 16:00 (În fiecare zi lucrătoare) |
9:00 - 17:30 în fiecare zi lucrătoare - data înregistrării „astăzi"; în altă perioadă de timp al zilei, inclusiv în zilele nelucrătoare - data înregistrării „următoarea zi lucrătoare". |
Plăţi Internaţionale |
9:00 - 16:00 în fiecare zi lucrătoare - data înregistrării „astăzi"; în altă perioadă de timp al zilei, inclusiv în zilele nelucrătoare - data înregistrării „următoarea zi lucrătoare". |
În caz de urgenţă rugăm să ne contactaţi la numărul de telefon +373 22 27-07-07 sau să vă adresaţi în cea mai apropiată filială ProCredit Bank.