Pentru a fi mai aproape de clienţii săi şi pentru a lărgi spectrul de servicii oferite, ProCredit Bank a aderat la un nou sistem internaţional de transferuri băneşti – Быстрая Почта. Este un sistem rapid de transferuri băneşti destinat persoanelor fizice, prin intermediul căruia se pot transfera bani în majoritatea statelor din CSI, precum şi în alte ţări: Moldova, Azerbaidjan, Armenia, Belarus, Kazahstan, Georgia, Kyrgyzstan, Rusia, Letonia, Tadjikistan, Uzbekistan, Ucraina.
Ceea ce caracterizează sistemul Быстрая Почта este siguranţa şi accesibilitea. Astfel pentru a efectua transferul Быстрая Почта este suficient doar de a prezenta buletinul de identitate, fără a deschide un cont curent şi în scurt timp mijloacele băneşti vor ajunge la destinatar. În vederea asigurării siguranţei mijloacelor băneşti transferate, la efectuarea fiecărui transfer se atribuie un număr unic de control. Costul unui transfer este convenabil şi accesibil. Indiferent de ţara şi banca din care se operează transferul se va aplica un comision în mărime de 2% din suma expediată, minim 5 EUR/USD.
Pe lângă sistemul de transferuri rapide Быстрая Почта, ProCredit Bank oferă posibilitatea clienţilor de a beneficia şi de sistemele de transferuri băneşti “Western Union”, “Unistream” şi “ProPay”, care oferă siguranţă maximă şi comoditate în desfăşurarea operaţiunilor aferente din orice colţ al lumii.
ProCredit Bank. Banca pentru tine, banca pentru fiecare.
* * * * *
B.C. „ProCredit Bank” S.A. face parte din grupul de bănci ProCredit, prezent în 21 de ţări în Europa de Est, America Latină. Este o bancă internaţională cu 100% capital străin, acţionarii băncii sunt: ProCredit Holding AG, Germania (81,9244%), KfW, Germania (11,9883%) şi DOEN Foundation, Olanda (6,0873%).
ProCredit Bank este o instituţie financiară stabilă şi demnă de încredere, scopul băncii este de a construi relaţii de parteneriat şi de durată cu clienţii săi, bazate pe încredere reciprocă. ProCredit Bank se poziţionează pe piaţa financiară ca fiind „banca din vecinătate”, o bancă social responsabilă, care oferă o gamă largă de servicii şi produse bancare simple şi accesibile la condiţii avantajoase pentru oamenii, care trăiesc şi lucrează în comunitate.
B.C. „ProCredit Bank” S.A. tinde să stabilească standarde noi cu privire la calitatea deservirii clienţilor şi o etică incontestabila a relaţiilor de afaceri, prin oferirea serviciilor financiare în condiţii echitabile, contribuind astfel la creşterea încrederii populaţiei faţă de activitatea băncilor.
Pentru informaţii suplimentare Dvs. vă puteţi adresa specialistului Relaţii Publice, Eliza Frunză
Telefon: 836-431, e-mail: e.frunza@procreditbank.md
© ProCredit Bank, 20 decembrie 2010. Toate drepturile sunt protejate.