ProCredit Bank anunţă opinia publică despre numirea dlui Vladislav Gârbu în calitate de Preşedinte al Comitetului de Conducere al băncii. Anterior, funcţia de Preşedinte al Comitetului de Conducere a fost deţinută de dl Asmus Rotne. Actualmente, dl Rotne a preluat activitatea de conducere a ProCredit Bank Armenia, continuând strategia de dezvoltare a grupului ProCredit în Armenia, în calitate de Manager General.
Principalele obiective de management ale noului Preşedinte urmăresc sporirea competitivităţii băncii şi dezvoltarea în continuare a gamei largi de produse şi servicii bancare la cele mai înalte standarde, reţeaua de oficii şi eficientizarea proceselor de muncă.
Vladislav Gârbu dispune de o vastă experienţă în sistemul financiar-bancar, alăturându-se grupului ProCredit în Moldova chiar de la fondarea companiei financiare ProCredit, în decembrie 1999. Pe parcursul anilor a fost responsabil de dezvoltarea mai multor segmente precum: Şef Departament Riscuri (2001 – 2004), Сhief Financial Officer (2004 – 2008), Manager General al companiei financiare ProCredit (2008 – iunie 2010). Din iulie 2010 până în mai 2011 a activat în calitate de Adjunct al Preşedintelui Comitetului de Conducere al ProCredit Bank.
ProCredit Bank. Pentru că îi pasă de afacerea mea.
B.C. „ProCredit Bank” S.A. face parte din grupul de bănci ProCredit, prezent în 21 de ţări în Europa de Est, America Latină. Este o bancă internaţională cu 100% capital străin, acţionarii băncii sunt: ProCredit Holding AG, Germania (84,1652%), KfW, Germania (9,5628%) şi DOEN Foundation, Olanda (6,2719%).
ProCredit Bank este o instituţie financiară stabilă şi demnă de încredere, scopul băncii este de a construi relaţii de parteneriat şi de durată cu clienţii săi, bazate pe încredere reciprocă. ProCredit Bank se poziţionează pe piaţa financiară ca fiind „banca din vecinătate”, o bancă social responsabilă, care oferă o gamă largă de servicii şi produse bancare simple şi accesibile la condiţii avantajoase pentru oamenii, care trăiesc şi lucrează în comunitate.
B.C. „ProCredit Bank” S.A. tinde să stabilească standarde noi cu privire la calitatea deservirii clienţilor şi o etică incontestabila a relaţiilor de afaceri, prin oferirea serviciilor financiare în condiţii echitabile, contribuind astfel la creşterea încrederii populaţiei faţă de activitatea băncilor.
Pentru informaţii suplimentare dvs. vă puteţi adresa specialistului Relaţii Publice, Eliza Frunză. Telefon: 836-431, e-mail: e.frunza@procreditbank.md.
© ProCredit Bank, 16 mai 2011. Toate drepturile sunt protejate.