Stimați clienți,
În scopul îmbunătățirii și eficientizării nivelului de deservire, ProCredit Bank lansează Contact Centru.
Astfel, din luna mai curent, nu mai sunteți nevoit să telefonați la diferite numere de telefon sau să mergeți în filiale/agenții pentru a afla unele informații. Apelând la dvs. aflați informațiile de care aveți nevoie.
Contact Centru este disponil de luni până vineri, de la 8:00 la 18:00. Toate apelurile sunt gratuite de pe orice telefon fix din țară.
Unele informații solicitate de dvs. sunt confidențiale. Drept urmare, este nevoie să cunoașteți „întrebarea și răspunsul secret” când operatorul Contact Centru vă întreabă. În cazul în care dvs. nu cunoașteți aceste informații rugăm să vă apropiați în oficiul ProCredit Bank, să depuneți o cerere și să indicați „întrebarea și răspunsul secret”.
Vă mulțumim pentru încrederea dvs.
Cu respect,
ProCredit Bank