ProCredit Bank demarează campania „Ce trebuie să cunoaşteţi despre o bancă”, ce are drept scop informarea persoanelor fizice despre ceea ce înseamnă a lucra cu o bancă şi despre avantajele şi riscurile aferente diferitelor servicii bancare.
Un obiectiv-cheie al campaniei este publicarea broşurei „Ce trebuie să cunoaşteţi despre o bancă” destinată persoanelor fizice, în care sunt prezentate într-o manieră simplă şi accesibilă drepturile şi obligaţiile care rezultă din procurarea unor anumite servicii bancare şi despre cele mai importante lucruri pe care un om simplu trebuie să le cunoască despre sistemul bancar din Republica Moldova.
ProCredit Bank este susţinută în iniţiativa sa de către Banca Naţionala a Moldovei. „Competitivitatea unei instituţii depinde în mod direct de încrederea clienţilor existenţi sau potenţiali. Pentru a obţine succes în condiţiile de concurenţă aspră, este nevoie ca afacerea să se bazeze pe principiile transparenţei managementului efectiv”, subliniază guvernatorul BNM, Dl. Dorin Drăguţanu în adresarea sa din broşură.
“Instituţia bancară trebuie să prezinte informaţia cu privire la serviciile oferite într-un limbaj uşor de înţeles pentru clienţi, iar aceştia din urmă trebuie să fie încurajaţi în a înţelege şi a compara avantajele şi dezavantajele fiecărui produs, pentru a putea fi în măsură să ia decizia corectă cu privire la alegerea băncii cu care lucrează sau a serviciului pe care îşi propun să îl utilizeze. Sperăm că această broşură să contribuie la consolidarea practicilor de afaceri în raport cu deservirea persoanelor fizice pe piaţa bancară moldovenească”, spune Dr. Ilinca Rosetti, Manager General B.C. „ProCredit Bank” S.A.
Pentru a fi accesibilă pentru toată lumea, broşura „Ce trebuie să cunoaşteţi despre o bancă” va fi distribuită prin intermediul ziarului republican „Săptămâna” în calitate de supliment tuturor abonaţilor, în ediţia de vineri, 7 mai 2010.
Totodată, ProCredit Bank îşi propune să informeze tânăra generaţie, aceasta fiind cea mai bună investiţie în viitorul de succes al ţării. În acest context, în perioada 03 – 21 mai a anului curent, ProCredit Bank va desfăşura câte „o lecţie despre bancă” în cele mai mari Centre Universitare din ţară, unde studenţii vor avea oportunitatea să ia cunoştinţă cu mecanismele care stau la baza unui sistem bancar, precum şi cu cele mai importante lucruri, pe care trebuie să le cunoască un viitor specialist despre o bancă sau un produs bancar. Prezentările vor fi susţinute de către un grup de profesionişti din cadrul ProCredit Bank, care vor împărtăşi din experienţa lor tuturor studenţilor prezenţi.
ProCredit – de 10 ani partenerul tău financiar de încredere