Procredit Bank Moldova lansează serviciul Mobile Banking

Stimați clienți,

Vă aducem la cunoștință că începând cu data de 20.12.2018 ProCredit Bank Moldova lansează serviciul Mobile Banking.

 

Ce este Mobile Banking?

Mobile Banking - Sistemul operațional de servicii bancare la distanță cu aplicație instalată în telefon mobil de tip smartphone (atât pe sistema de operare Android, cât și IOS) care permite efectuarea mai multor tipuri de servicii bancare fără vizite fizice la Bancă, cum ar fi: obținerea informațiilor despre starea contului bancar, transferuri între conturile proprii în aceeași valută, blocare/deblocare card, setare limite aferente cardului. 

 

Avantaje:

  • Mobilitate - acces din orice colţ al lumii;
  • Disponibilitate - servicii bancare disponibile 24 ore, 7 zile în săptămână, gratuit;
  • Rapiditate - tranzacţiile sunt procesate on-line. 

 

Mobile Banking vă oferă posibilitatea de a:

  • Vizualiza informația financiară:
    • Soldul conturilor;
    • Istoria tranzacțiilor efectuate în Mobile Banking și prin intermediul cardurilor;
    • Condițiile conturilor de depozit;
    • Statutul creditelor;
    • Statutul cardurilor.

 

  • Administra fondurile proprii:
    • Efectuarea transferurilor între conturile proprii în aceeaşi valută.

 

  • Carduri:
    • Setarea limitelor aferente sumei tranzacțiilor efectuate cu cardul (limita zilnică pentru retrageri numerar la ATM și limita zilnică pentru achitări la POS și Internet);
    • Blocarea cardului;
    • Deblocarea cardului.

 

  • Obține suport din partea băncii:
    • Contactează banca;
    • Transmite e-mail către bancă.

 

Pentru conectare este nevoie să dispuneţi de setul de servicii în cadrul ProCredit Bank, si orice smartphone care are acces la Internet și aplicație specială instalată Mobile Banking PCB Moldova. Aplicația poate fi descărcată gratis pe App Store (pentru sistema de operare IOS) și pe Google Play (pentru sistema de operare Android).