Stimați clienți,
Vă aducem la cunoștință, că începând cu data de 14.06.2021 B.C. ProCredit Bank S.A. îşi modifică programul de lucru privind deservirea clienților în sucursale şi obligatoriu cu programare prealabilă după cum urmează:
Nr |
Denumirea subdiviziunii |
Adresa |
Orar de lucru |
Pauză de masă |
1. |
Sucursala nr.2 Chișinău |
mun. Chișinău, bd. Renașterii Naționale 12 |
09:00-16:00
|
13:00-14:00 |
2. |
Sucursala nr.3 Chișinău |
mun. Chișinău, bd. Dacia 24/2 |
12:00-13:00 |
|
3. |
Sucursala Bălți |
Bălți, str. Ștefan сel Mare și Sfânt 20 |
13:00-14:00 |
Pentru stabilirea programării prealabile cu un consultant al băncii, Vă rugăm să apelaţi Contact Centru la numărul de telefon: 0800 000 10 pentru apeluri naționale și +373 (22) 27 07 07 pentru apeluri internaționale.
Totodată, recomandăm tuturor clienţilor să utilizeze serviciile online pentru efectuarea operațiunilor bancare – ProBanking și Mobile banking și să efectueze plăţile cu cardul contactless. De asemenea, Vă amintim că puteți efectua operațiuni de suplinire a conturilor și retrageri de numerar în orice Zona de Autodeservire 24/7, indiferent de programul de lucru al subdiviziunilor.
Cu respect,
Echipa B.C. ProCredit Bank S.A.