Duminică, 05 Noiembrie 2017
Stimați clienți,
La recepționarea invoice-urilor, contractelor sau a datelor bancare noi pentru efectuarea plăților in valuta straină în favoarea partenerului Dv-stră, vă rugăm să urmați următoarele recomandări:
- Contactați partenerul Dv-stră printr-o altă modalitate decât cea prin care ați recepționat invoice / contract, și asigurați-vă că e-mail-ul primit a fost expediat de către partenerul Dvs. și nu de escroci;
- Dacă nu aveți posibilitate de a lua legătură cu partenerul Dvs., verificați fiecare literă a adresei de e-mail, de pe care ați primit invoice, contract, date bancare noi, să coincidă cu cea precedentă (de pe care ați mai recepționat documentele anterior). Adresa escrocilor poate fi diferită cu doar una / două litere;
- Atrageți atenție sporită stilului scrisorii primite în concordanță cu stilul corespondenței specifice partenerului Dvs.
Сu respect,
echipa ProCredit Bank