► INFRASTRUCTURĂ:
Utilizarea celor mai noi tehnologii pentru a detecta și a preveni intruziunile cibernetice, de ex.:
- Implementarea controalelor care împiedică accesul neautorizat al persoanelor sau al rețelelor (Firewall-uri, sisteme de prevenire a intruziunilor, criptarea datelor etc.)
- Protejarea conexiunii dintre dispozitivul (dispozitivele) clientului și aplicațiile noastre prin criptarea Secure Socket Layer (SSL), de exemplu, atunci când clientul se conectează, completează o cerere sau se înregistrează pentru utilizarea serviciilor online.
► PROBANKING / MOBILE BANKING:
- Autorizarea tranzacțiilor și plăților prin autentificarea multifactorială (Multi Factor Authentication).
- Deconectarea automată a sesiunii de banking online deschisă de clienți după o inactivitate de 10 minute pentru a evita accesul neautorizat.
- Acces securizat în versiunea mobilă a e-Banking prin biometrie sau parolă.
- Activități de monitorizare on line pentru eventuale fraude.
- Aplicații mobile dezvoltate/ elaborate utilizând cele mai avansate tehnologii de securitate.
► CARDURI DE DEBIT:
- Gestionați singur limitele și starea cardului prin canalele noastre digitale.
- Cardurile sunt conforme în mod implicit cu cele mai recente standarde de securitate, cum ar fi 3-D Secure (un protocol de securitate care ajută la prevenirea fraudei în tranzacțiile online cu cardul de debit).
- Trimiterea unui mesaj SMS pentru fiecare tranzacție online pe care o efectuați cu cardul Dvs.
- Activități de monitorizare on line pentru eventuale fraude.
RUGĂM SĂ REȚINEȚI:
- Păstrați datele de contact curente actualizate cu banca, astfel încât să vă putem contacta.
- Raportați imediat la bancă dacă cardul/ telefonul Dvs. este pierdut sau furat.