ProCredit Bank

ProCredit Bank

0800 000 10 Contact Centru

+373 22 27 07 07 pentru apeluri internaționale

 

 

Şi-a inceput activitatea agenția nouă amplasată în centrul capitalei

După 9 ani de prezență operațională în Republica Moldova, ca o dovadă a angajamentului pe termen lung în sectorul financiar, B.C. ProCredit Bank S.A., a pus la dispoziția clienților săi un nou concept de deservire, inovator și unic, care implică două componente de bază – consultarea profesională la cel mai înalt nivel  și Zona de Autodeservire 24/7, ce include servicii bancare simple, disponibile în regim non-stop, 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.  

                  

În contextul conceptului modern implementat, la începutul lunii noiembrie  și-a inceput activitatea Agenția nr.8 a Filialei nr. 1 Chișinău, amplasată în centrul capitalei pe bd. Ștefan Cel Mare și Sfânt 132, aceasta fiind a 11-a agenție cu Zona de autodeservire în cadrul băncii.

 

 

 

 

 

Agenția nouă este amenajată conform standardelor europene și dotată cu cele mai performante și inovative bancomate din sectorul bancar, ceea ce permite realizarea și implementarea cu succes a conceptului de autodeservire promovat activ de către bancă pentru clienții săi curenți și potențiali. Pentru comoditatea acestora, Zona de autodeservire 24/7 oferă posibilitatea de a efectua tranzacții cu numerar în regim non-stop prin intermediul ATM-urilor de ultimă generație. La dispoziția clienților sunt bancomatele Cash In și Cash Out ce permit operarea atât cu conturile în valuta națională cât și cu conturile în valută străină, zona fiind destinată pentru persoanele fizice și pentru clienții business. Totodată, banca oferă și servicii de SMS-notificare imediată despre tranzacțiile efectuate în cadrul Zonei 24/7, cât și serviciul non-stop de blocare a cardurilor la necesitate, iar toate aceste tranzacții sunt 24/7 supravegheate video, ceea ce oferă clientului siguranță în timpul efectuării operațiunilor.

 

Este important de menționat că la deschiderea Zonei de autodeservire 24/7 au fost luate în considerare cele mai bune practici precum și experiența altor bănci din Grupul ProCredit, prin aceasta fiind promovate activ plățile fără numerar, implementînd pe piața serviciilor bancare din RM standardele și normele internaționale.

Astfel, în contextul globalizării și avansării rapide în domeniul tehnologiilor bancare, prin crearea Zonelor de autodeservire 24/7 se tinde spre armonizarea economiei RM cu cele din țările UE.

 

 

La evenimentul “Ziua ușilor deschise” care a vut loc la data de 14 decembrie 2016, Olga Bulat- Președintele Comitetului de Conducere al B.C. ProCredit Bank S.A a subliniat incă o dată care au fost motivele lansării respectivului concept : « De ce o facem? Sunt mai multe aspecte, demne de menționat. In primul rând, clienții noștri beneficiază de faptul că își pot planifica agenda zilei, după cum le dictează logica business-ului, fără a fi limitați de orele de lucru ale băncii. In al doilea rând, atunci când vin la bancă, pentru a fi consultați, aceștia nu stau în rânduri lungi, pentru a discuta cu experții băncii. In al treilea rând, consultanții clienților, din reprezentanțe, în sfârșit, își pot valorifica cunoștințele acumulate, fiind eliberați de munca manuală pe care o făceau până acum. 

Fiind primii pe piata bancară a Moldovei, care implementează astfel de concept, am avut multe provocări să depăsim, la unele încă mai lucrăm. Reprezentanțele noastre au fost în permanență testate dacă se potrivesc standardelor noastre rigurose când vine vorba de deservirea clienților, au fost permanent modernizate, au suferit schimbări.»

La eveniment au fost prezenți atît clienții curenți ai băncii cît și cei potențiali, reprezentantul Băncii Naționale a Moldovei și angajații B.C. ProCredit Bank S.A. care au demonstrat în practică cât de ușor poate fi utilizat fiecare echipament și ce avantaje prezintă acestea. Acum, în Zona de autodeservire, fiecare client va reuși în câteva minute să suplinească sau să retragă numerar, să depună încasările zilnice precum și alte operațiuni permise.

 În acest context clienții care care deja utilizează Zona de deservire 24/7 au avut posibilitatea să se împartășească experiența acumulată și cu potențialii clienți care au prezentat un interes sporit.

     B.C. ProCredit Bank S.A. și-a propus ținte ambițioase, aliniate la misiunea și viziunea a acționarilor ProCredit Bank avînd ferma convingere că vor reuși să contribuie la dezvoltarea afacerilor clienților săi, iar împreună la dezvoltarea economiei RM.

 Pentru a putea beneficia de avantajele deservirii în Zona 24/7, sunteți binvenit la orice oră, utilizând orice card bancar la intrare.