UN NOU CONCEPT DE SERVICII PENTRU CLIENȚI!
ProCredit Bank - o bancă germană, orientată spre dezvoltarea continuă și implementarea noilor produse și servicii financiare.
În noiembrie 2015 banca a implementat un concept modern de deservire a clienţilor, care include o gamă de servicii pentru satisfacerea tuturor necesităţilor clienţilor. Acesta nu este doar o nouă abordare în sfera serviciilor financiare – ci şi o inovaţie pentru sectorul bancar din Republica Moldova, care contribuie la crearea unor noi standarde ale serviciilor bancare.
Autodeservire
Nouă abordare constă în faptul că majoritatea operațiunilor bancare pot fi efectuate în orice moment convenabil pentru client, ce este mult mai comod și eficient. Autodeservirea bancară poate fi făcută non-stop, în orice subdiviziune cu zona 24/7 sau de la distanță, utilizând serviciul ProBanking de la orice dispozitiv electronic conectat la Internet.
Consultare profesională
Un alt aspect important al noului concept de servicii constă în oferirea unei consultanțe profesioniste și calitative clienților noștri. Angajații băncii participă în mod regulat la cursuri speciale și seminare, pentru a consulta clienții noștri la cel mai înalt nivel. Astfel, clienții pot conta întotdeauna că vor obține de la consultantul nostru un răspuns calitativ și rapid , la toate întrebările despre finanțare și servicii bancare.
În fiecare subdiviziune a băncii Vă așteaptă angajații noștri, care Vă vor consulta referitor la orice subiect.